Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

5:e dagen

Japp snart var femte dagen avslutat och nu känner jag verkligen att det inte är så roligt.
Längtar till onsdag då jag bestämt mig för att äntligen väga mig =).

Idag har vi inte gjort så mycket faktiskt, vi har rensat alla garderober och gjort iordning dom och så har vi vikt tvätten. Vi var även på BB och lämnade tillbaka pumpen och sen åkte vi till maxi och handlade mat och lite blöjor =).Nu ska vi väl bara slappa lite och kolla på tv och om en stund tänkte vi gå ut och gå en promenad. =)

Carina som skrev om timanställningen, går det skriva upp sig som timanställd på förlossningen också eller är det bara BB?

Här är föresten resultatet av det vi gjorde igår =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Heej

Jo jag vet, hinner inte riktigt med att sitta vid datorn nu. Får bli bättre med det när vi är klara med allt :-)

Hoppas allt är bra med er oxå=)

puss å kram

2008-08-18 @ 15:11:57
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0