Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

7:e dagen

Idag har faktiskt dagen varit mycket lättare. Och imorgon är den stora vägningsdagen haha. Hoppas iaf jag gått ner 1 kg. =)

Vi har väl inte gjort så himla mycket idag. Mormor och morbror Tobias kom och hälsade på Melvin en snabbis idag. Haha Melvin verkade lite rädd för Tobbe, han blev jätte ledsen mellanåt när han såg honom. =)

Nu sitter jag och väntar på att få börja med maten till Robban, idag blir det chicken nuggets med ris. Lille Melvin ligger i soffan och sover så gott. Ikväll blir det väl en härlig promenad tror jag. Måste även till apoteket någon dag snart för att köpa åksjuketablett. Det blir ju LISEBERG i helgen, det ska bli så himla roligt. Har ju inte varit där på 5 år. =)
Och imorgon på morgonen måste jag få tag på BM. Ska ju ha en tid till efterkontrollen och det är lixom NU jag ska vara där. Men det är ju alltid upptaget när man ringer dit, och lite dumt att dom bytt telefontiden nu är det mellan 8-9 och förr var det 11-12. Hm jaja, sen måste jag få tag på gärdhemsförsamling så jag kan få boka dopklänningen =) Hoppas inte det är försent nu bara, annars får jag ta min gamla dopklänning.

Mormor Irene blev sur för jag inte hade någon bild på henne och Melvin här så jag får väl lägga upp en då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0