Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Andra dagen

Och nu var andra dagen avklarad! Otroligt bra går det än sålänge. Hoppas det fortsätter såhär. Och det bästa är att alla drinkar smakar jätte gott =).

Japp och som sagt var min morfar och dom här idag och fikade. Dom hade köpt god fika från ritz som jag bara fick sitta och stirra på. Men jag fick iaf lukta på det hahah.
Sen tog jag och Robban en promenad ner till stan för att köpa salva mot skorv. Så sen när vi kom hem smörjde vi hans huvud och skrapade bort skorven. Jätte fin blev han på knoppen! =)

Nu har mina älsklingar lagt sig för natten så då ska väl även jag hoppas i säng nu =)
God natt och sov gott!


Melvin med Gammel morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0