Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag fredag

Idag ska lille Melvin sova borta för första gången. Och nu börjar det verkligen kännas i hjärtat. Kommer ju sakna honom som en tok, men det är bra att vänja dom små liven att sova någon annanstans än hemma. =)
Ska bli skönt att bara få vara med Robban lite, det behövs. 

Melvin är verkligen min solstråle och jag älskar honom obegränsat mycket. Världens finaste kille!
Nu växer han så det knakar känns det som och jag tycker det är otroligt roligt att få se alla hans framsteg och se hur han för varje dag blir en egen person. Är så himla stolt över honom =)

Nä nu ska jag göra iordning den gamla vagnen för en promenad med Jessica och Tuvis, den nya står nämligen redan hos hans famor och farfar. Tur man inte sålt den gamla nu :D

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0