Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

GRATTIS GRATTIS

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Lollo och Jonas som ska bli föräldrar i början av mars. Åh vad jag är glada för eran skull! Ett jätte stort LYCKA TILL och ett ännu större GRATTIS. =) =)
* Tänk att jag ska få en kusin * =)


Ja liseberg igår var verkligen lyckad. Jätte fint väder och inte såååå mycket folk men det var ändå köer. Men det slipper man väl aldrig när man är där. =) Men riktigt roligt var det. Och så blev det ett riktigt stort fusk med maten igår. Jag och mormora var runt och letade efter sallad, men säljer dom det på liserberg NEEEEJ. Så vi fick äta kyckling i pitabröd och sallad. Det var väl det som var nyttigast och billigast =). MEEEN vad ser vi sen, jo då säljer dom sallad i en resturang som jag abslolut inte tänkte på. SVINDYRT. Så åker man till liseberg så får man inte vara nyttigt. Men herregud vad gott det var haha. Så då betsämde jag mig att börja med halvkur nu när jag ändå ätit mat. Så idag ska jag få äta middag =).

Förövrigt händer det väl inte så mycket idag. Ska ut en sväng till överby och sen ska Robban iväg med Micke och spela Tennis. Så jag får väl hitta på något medans dom gör det. Kanske blir lite spelandet med Mario =) Haha

Tjiiiing

Här är föresten min goda morgon drink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0