Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu så

Nu har jag börjat på min diet. =) Hoppas bara jag är enveten nog för att klara detta. Beställde mer igår så jag har i 2 veckor iaf. Sen får jag väl beställa lite mer. För nu ska jag banne mig gå ner i vikt =)

Usch min lilla grabb sover jätte dåligt om nätterna nu. Inatt vaknade han varannan timme och gnydde länge. Sen skulle han ha mat flera gånger på det också. Hm Hoppas verkligen det går över snart.

Nä nu ska jag dricka min frukost =)


Detta är min mat nu i 2 veckor framöver iaf


Kommentarer
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

hehe =) Ja han älskar bebisar :) Tråkigt nog känner vi inte så många som har så små, mest i williams ålder. =) Ska du bara äta sån diet eller får du äta annat oxå?

2008-08-13 @ 16:38:31
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

Ja dom är jätte söta :) Skulle helst vilja ha en till nu =) Då alla gravida o dom med små bebisar lyckas finnas vart jag än är. så då blir man aningen suugen =) hehe.. Men jag får vänta^^



Ok, va är de för diet? Jag vill oxå bli av med mina gravkilon, har fof en del kvar.

2008-08-13 @ 16:54:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

är det den dieten då man ska dricka mkt vatten oxå eller e jag ute o cyklar nu? skulle gärna gå ner helst 10 kg i vikt, men här sitter fru godisråtta och kan inte motstå det goda^^



Fast sen har jag nog räknat med att jag aldrig kommer bli så smal som jag va innan.. Inte utan att operera bort degmagen iaf.

2008-08-13 @ 17:56:56
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

Ja fast sen vet jag inte om jag e helt sugen på att lägga ut ca 50.000 för en op, dom kan man ju göra så mkt annat för^^ hehe! =)



2008-08-13 @ 20:20:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad är det för diet? Vill också gå ner bebiskilona (och lite till)... Är bara lite fundersam om det kanske inte är bra för amningen att köra en sån diet. Ammar du?

2008-08-15 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0