Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tordag 21/8

Jaha då vart det torsdag. Och dieten går framåt. Idag ska jag få äta min första mörka smörgås =) Så jag byter ut en middassoppan mot två riktigt grova smörgåsar och lite lätt keso på det =) Mums.

Förövrigt har jag och Melvin inte hittat på något särskillt idag. Vi var ute på en promenad förut och det är väl det enda =) Sen har vi bara varit hemma och haft en riktig slappardag. Städa gjorde jag som vanligt precis när jag gått upp så inte ens det har jag behövt göra idag. Ingen disk eller nått, lite skönt nu när vi inte äter så mycket =). Eller ja, nyss tog jag och städade ur kylskåpet. Något måste jag ju få städa hahha.

Snart kommer Robban hem så jag ska ställa mig och göra lite köttfärssås och pasta till honom.
Liseberg i helgen och gud vad roligt det ska bli. Har ju inte varit där på 5 år haha. Men lille Melvin får inte följa med, han ska till sin farmor. =)

Nä nu får jag väl börja göra middagen så den är klar när Robban kommer
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0