Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 14/8

Nu har vi varit på BVC och det gick jätte bra.
Melvin väger nu 5720 och är 59 lång. Mammas stora kille =) Han har även fått ett sår på huvudet igen, men vi hoppas att det inte är det som han hade innan. Utan att det bara är att han rivit sig och fått en liten infektion.
 Och dieten går hittils bra, men visst hade jag kunnat äta 100 köttbullar, massa buffalo wings, hamburgare hade också gått ner, en stor chipspåse, en stor godispåse, lite pommes frites hade kunnat gå ner, och en kebabpizza hade inte häller suttit fel samt allt annat man kan äta. Hahahaha =) Men jag ska klara detta, det är ju trots allt bara några få veckor av hela mitt liv.

Nä jag ska snart äta en god svampsoppa =) Mums vad jag längtar!!! Haha.

Om en timme kommer min morfar, hans fru, min moster och hennes kille hit för att fika lite och träffa Melvin. =) Inte allt för ofta man träffar som.

Såhär ser min älskling ut idag


Kommentarer
Postat av: Linda "gotland"

Han är ju bara för söt =) Jätte fin bild på honom.

2008-08-14 @ 18:29:58
Postat av: Noomi

japp nu blir de flytt,. om 2 veckor.. haha =)

jaa självklart måste vi träffas på mamma fika när vi e här o hälsar på =)

hehe jaa men man vet aldrig.. trodde aldrig jag skulle flytta tillbaka till tranås iaf =)

Kram

2008-08-15 @ 12:24:40
URL: http://www.noomi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0