Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Annandagen

Usch, idag har vi varit ute på Överby och det ångrar jag rejält. Bara jobbigt med massa galna folk som SKA fram! Nä så vi sa att vi väntar några dagar och åker ut då istället.

Nu strax ska min mamma komma och passa Melvin en stund för vi ska bort till Amelie och Stefan på en liten spelkväll. Stefan hade visst gjort middag till oss också, han är allt bra snäll =)

Nu hinner jag inte mer! Och jag är ledsen för den dåliga uppdateringen men det blir bättre när alla juldagar och nyårsdagar är över och livet återgår till det normala =)

Tjiiing så länge!

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Haha ja, hon har såå kul med alla nya grejjer :)



Ååh Va söt Melvin var i sin "tomtenisse outfit" ..



Vad händer i helgen då? Skönt med lite ledighet heöa familjen tillsammans va? =)

Krama killarna från oss!

2008-12-27 @ 10:12:00
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0