Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Dan före dan före dopparedagen

Nu är det bara 2 dagar kvar till dopparedagen. Herregud vad tiden och dagarna springer iväg.

Dagen började med en promenad med Jessica och Tuvis. Riktigt skönt var det och otroligt fint väder.
Och mitt i promenaden ringer min pappa från Umeå och berättar att han är här i Trollhättan och ville lämna julklappar till mig, Robban och Melvin. Snacka om att jag blev snopen. Har ju inte hört ett knyst om att han ska komma. Så vi mötte honom en snabbis i stan och fick våra tunga paket =) Och jag blev jätte glad över att få träffa honom och det blev nog även Melvin =). Det är ju inte allt för ofta. Både jag och Robban har pratat om att åka upp till honom nu i vår =).

Idag är sista dagen Robban jobbar denna veckan. Så skönt faktiskt. Sen ska vi bara mysa och ha det gott.
När Robban kommer hem sen ska jag ta bilen och åka och hämta Emilia. Vi ska ut på siba och kika efter en julafton/nyårs klänning. Har ju absolut ingenting att ha på mig. Haha jag skrev ju att jag kanske kunde ta den guldiga klänningen men jag testade den igår och den ramlade bara av mig. Haha! Så det går inte.

Imorgon ska vi göra gröten och julskinkan. =)

Nu ska jag kika på en julfilm som börjar på kanal 5 =)
Ha en fin dag
Kram

Morfar från Umeå med Melvin i somras

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så den passade inte på ett bra sätt iaf ;)

Åh som ja längtar till nyår! förövrigt, ska Emilia med på nyår?

2008-12-22 @ 16:10:25
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0