Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 12 december

Imorgon är det REDAN lucia!

Ja vi har gått en liten promenad idag. Den tog "bara" 2 1/2 timme. Inte så farligt. Haha, men det gör inget när man har så trevligt. Mindre trevligt hade Melvin, han blev hysterisk av övertrötthet. Men tillslut somnade han. 

När vi lämnat av Sandra och Loke i stan så gick jag, Marie och barnen in till stan och kikade lite snabbt efter vantar till mig. Men vi hittade tyvärr inga. Sen skulle Marie köpa en dricka till sitt lilla ensammys hemma ikväll =) Och sen gick vi en snabbis till hemmakväll och köpte oss varsina godiaspåsar. Min blev dock inte alls stor men vi ska ju köpa vårat lördagsgodis imorgon =)

Nu står skinkan i ugnen och det börjar lukta ljuvligt här hemma.  
Har även hunnit med att ta en härligt VARM och go dusch. Jag var genomfrusen.

Blev även lite kort påvägen!

Här väntar en förväntansfull Melvin på att få komma iväg =)


Sötisen William "Määh"


Min lilla fiiis


Vad ni är söta =)
Stoltsera ni med era kameror =), är inte alls avundsjuk


Fick inte med Loke på kort idag så jag får ta ett annat på sötnosen


Slussarna


Ja tjejerna med systemkamera tog bilder på isen så då ville självklart jag också göra det.
Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

men din isbild blev inte alls så pjåkig =)

2008-12-12 @ 16:30:06
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHAHA.. psykokort på mig ;p men ibland måste man ju bju på sig själv

2008-12-12 @ 18:17:56
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0