Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag kväll

God kväll!

Nu sitter vi här i soffan och kikar på Surviving Christmas, som går på kanal 5. =)
Robban är och gör lite äggtoddy till oss.

Idag så har jag varit ute på överby med Sandra och Marie. Det var väldigt skönt att vara ute och handla utan barn =) Ja sen var det tänkt att vi skulle fika ute på överby men alla fik var fullsatta så vi åkte ner till stan istället och satte oss på mejeriet. Ett jätte mysigt fika ställe och klockan bara rusade iväg.

Och Melvin hade haft det jätte bra hos tant Johanna, ett jätte stort tack för hjälpen!!
Sen när vi kommit hem gjorde vi iordning tacogratängen som för övrigt blev super god.

Imorgon ska vi ut till willys hade vi tänkt, och köpa grejer till julgodisbaket. Får väl även köpa en julskinka som vi ska ha på julafton. Ska även kika efter en julgran. Vill ju pynta den och göra mysigt.

Har även lagt in ljusa slingor idag, men mitt hår är nog av den konstigaste sorten. Det blektes inte ett dugg. Så imorgon ska vi köpa ultra ultra blond och se om det tar på mitt hår. Jaja, sånt är livet! Hihi

Nu sitter vi bara och slappar framför tv:n men jag hade täntk börja slå in dom sista julklapparna snart.
Ha en bra kväll
Hej hej

Älsklingen sitter brevid oss i soffan och busar



Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

haha, kanske det =D

2008-12-19 @ 23:25:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0