Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Good morning

Elller ja, hur god är den egentligen?!?!

Jag kan inte i min värld förstå varför Melvin ska vakna så många gånger på natten. Idag vaknade han väldigt lite och det var kanske 8-9 gånger. Annars brukar det vara ännu mer. Och jag kommer inte orka så länge mer. BLev arg på Robban imorse för ingenting. Men så är det väl när man inte får den sömnen man behöver. Vi har testat allt men han vaknar ändå. Inte bara för att ha mat det gör han "bara" 2 gånger per natt. Åh jag vet inte vad jag ska ta mig till!!?? Som tur är ska vi ju till BVC på tisdag och då ska jag prata med henne. För såhär kan det inte fortsätta.

Nä nu får det vara slut på klagandet. Nu till det lite mer roligare =)
Idag ska jag få göra våran julskinka =) Det ska verkligen bli hur gott som helst.

Om ca 1 timme kommer Marie och William hit för vi ska promenera till stan och möta upp Sandra och Loke. Sen ska vi nog gå ner mot slussarna och runt. Det är ju ett så skönt väder även idag!

Imorgon ska jag och Robban åka ut till Överby och hitta dom sista julklapparna. Och jätte roligt att Robban ska åka från mig och överby imorgon. Då ska alltså jag gå där helt ensam och leta efter, ja vem vet vad jag ska köpa. Hm. Så om det är någon som är sugen på att åka till Överby imorgon, hör av er! =)

Nä nu ska jag ta på mig lite kläder. För att gå i bara pjamasen ute är nog inte så skönt =)
Hej på er

Bjuder på en bild på älsklingen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hem till gården är det bästa efter Despret Housewives ;) haha.. Våra bästa år, nej du tack :p kan du behålla för dig själv.. hahaha.. ses sen!

2008-12-12 @ 10:19:43
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Efter att ha läst ditt inlägg måste jag tillägga att Loke också vaknar såååå mkt på natten. Men de är för att han tar ut nappen och slänger den åt heeelvete.. Sen gnäller han för att han inte har den.. Så det är det jag sysselsätter mig med på nätterna.. Jaga nappar! HAHA! Hoppas det ordnar till sig för Melvins sömn..

2008-12-12 @ 10:22:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Emma! Tack för de underbart goda lussebullarna och pepparkakorna! Nu känner jag mig mycket snällare hihi:) Men måste också tacka för att jag fick passa ar ju så Melvin igår det var ju så mysigt, man blir allt väldigt sugen på en liten. Tycker synd om dig som inte får sova men om ni vill så tar gärna jag och markus honom någon natt, men han har ju aldrig sovit hos oss så det kanske är på tiden snart haha;) Men det är bara om ni vågar låta honom sova hos oss haha. Säg bara till om det är något vi kan hjälpa er med!

Puss & kram

2008-12-12 @ 11:29:57
Postat av: Amelie

Jo jag vet va en iphone e :P så nu vet jag ju även va en hiphone e... HAHA jag tänkte på en flodhäst när jag läste de först ^^ Hippo.



Vi kan fälja med om ni vill... men ja skickar ett sms sen så ser vi hur allt utvecklats :D

2008-12-12 @ 12:45:54
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Haha ja han har sett den :) Han fick sig nog ett gott skratt när han hittade vid matlådan :)



Ush va jobbigt för dej/er som inte får sova :( hoppas hoppas hoppas detta ger med sig snart.

Tuva har inte sovit alls bra i natt eftersom hon är sjuk och det känns. Kan tänka mig hur jobbigt det är att ha så varje natt =/



Hoppas ni får en trevlig kväll med goood julskinka, så sugen man blir =D

Tusen kramar till er!

2008-12-12 @ 13:09:47
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0