Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Idol kväll

Nu är det idol som gäller.

Robbans kompisar har varit här och käkat första skinkmackan för i år med oss. Det var jätte roligt att dom ville komma och göra oss sällskap.

Och jag kan säga att det var nog det godaste jag har ätit detta året. Mummms vad gott det var. Tror jag fick ner 3 st mackor haha!

Ja nä nu får jag fortsätta mysa med min älskade sambo!
Natti natti

Marie tog några bilder


Matdags för Melvin


Går jätte bra att äta själv


Snodde en bild av Sandra =)
Marie och Sandra är ta kort tokiga, hihi



Våran super goda julskinka

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, roligt att ha en massa bilder ju ;)

2008-12-12 @ 22:03:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Vad fin skinkan blev. Säger ju att du är jätteduktig när det gäller hushållsarbete :) Hahaha Mellisen ser ut som han sålt smöret och tappat pengarna där han sitter i kärran :) Älskar er. Pussar och kramar till er alla.

2008-12-13 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0