Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu luktar det jul

....här hemma! =)

Jag har fått bakat lussebullarna och gjort pepparkakshuset. Jag har haft det riktigt mysigt här hemma i min ensamhet =)
Lussebullarna blev en riktig hitt och pepparkakshuset blev väl lite fint iaf. =)

Annars idag har vi inte gjort så mycket. Och det är jätte skönt.

Imorgon har vi inte häller något inplanerat. Kanske en liten promenad med Marie. Men annars ska vi bara ta det lugnt.
Och när Robban kommer hem imorgon har han lovat mig att vi ska åka och köpa pizza. Det är inte alls för ofta vi äter det. Och sen på kvällen ska vi göra julskinkan och då blir det ju självklart vörtbröd med julskinka och senap på till kvällsmat. Åh vad jag längtar =) =) =)

Vi har även "planerat" att nyår blir hemma hos Jessica och Rachid. Det ska verkligen bli såå trevligt! Ser framemot det. =)

Nä nu får jag ta min tjuriga son.
God kväll på er

Lussebullarna


Och det sådäringa pepparkakshuset

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Mmm jag ser att Emma ska ha fika snart hihi

Huset blev ju jätte tjusigt, det har du gjort bra =) Nyår kommer bli the best! Ja riktigt längtar att få fira det ihop med er =) kramis!

2008-12-11 @ 19:30:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Blir den 21a januari.. Men ska tänka på de lite :)

2008-12-11 @ 20:51:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vill du följa me mig o sandra på promenad imorn?

2008-12-11 @ 21:39:46
Postat av: Mamma/Mormor

Du är så himla duktig gumman på att baka och se till att det blir mysigt runt er. Kram och puss till er alla.

2008-12-11 @ 22:39:46
Postat av: Mamma/Mormor

Glömde sägar att det är ett riktigt fint pepparkakshus så det ger en stjärna i kanten :) Älskar dig.

2008-12-11 @ 22:41:33
Postat av: Amelie

Gud vilket fint pepparkakshus =)

2008-12-12 @ 12:53:09
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0