Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag kväll

Hej kära bloggläsare!!

Nu har jag äntligen lite tid att sitta och blogga. Idag har Emilia, Alvin, Therese och Hampus varit här på en LÅNG fika =) Och vi hade det verkligen super trevligt. Satt och pratade om allt och ingenting. Sen när kl började närma sig 5 kom Robban hem, sen efter en stund kom Crille och etfer det kom Jonas. =) Ja det var som sagt väldigt trevligt!
Och lille Alvin är ju sååå liten och såå söt. Han somnade så gott hos mig förut efter både matning och rapning. =) Mamma Emilia var och pumpade.

Och sen vid halv 7 åkte Emilia, Crille och Alvin hem och när Therese och Jonas kom härifrån visade klockan på halv 9 =) Då fick jag min middag. Blev biffstroganoff, inte en jätte hitt!

Ja vi bestämde idag också att vi åker till Sandra vid 4 på lördag istället, så käkar vi pizza ihop =) Åh det ska verkligen bli super duper roligt. =))))

Och nu har jag ÄNTLIGEN hittat och kommit på vad jag ska köpa för julklapp till mitt "offer" hihi.
Förra året fick jag köpa till Robbans mormor =).

Imorgon så har vi inget inplanerat mer än att vi ska till öppna förskolan. Och efter att Robban kommit hem ska vi åka till min pappa med min syster. Vi ska lämna både försäkringspengar för bilen till honom och han ska få sin farsdagpresent, lite för sent men bättre sent än aldrig som dom säger =).

Nä nu ska jag kika runt lite på internet innan jag hoppar i säng
God natt och sov gott

Min pussgurka. Vilken otroligt go mun han har =)


Vad gör du med min gåstol Hampus, undrar Melvin??? Hahaha

Kommentarer
Postat av: Amelie

Va ni har hittat på idag :D Jag har bara en fråga.... angående lördagen... När ska jag komma? Eller? Skulle vi inte träffas innan vi åker till sandra?

2008-12-03 @ 23:00:33
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

A, du kan typ byta gubbe när du vill bara du åker till en busshållplats :D

2008-12-04 @ 00:10:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

biffstroganoff är ju hur gott som helst :D

2008-12-04 @ 00:11:40
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ja han va inte så sugen på att morsan skulle ta kort på han =P

2008-12-04 @ 06:52:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack! (=

Tyvärr blev den inställd tråkigt nog :(.

Läste att du hade träffat Emilia (=, hon är snäll hon! Ska träffa henne när jag kommer ner nästa vecka, måste få se lille Alvin har inte träffat henne sen hon var gravid.

Kram Susanne

2008-12-04 @ 11:28:09
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0