Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Snart nana time

Hade gått och lagt mig med mina pojkar men kände mig inte allt för trött. Men jag ska allt krypa ner i sängen strax. Melvin ligger i våran säng inatt. Han vänder sig hela tiden och vaknar stup i kvarten. Hm.

Promenaden med Marie förut var verkligen uppfriskande och så trevlig så. Det snöade som bara den i slutet och vi såg båda ut som två snögubbar =) våra små barn sov mesta delen av promenaden men vaknade allt till i slutet.

Imorgon var tanken att jag skulle hjälpa Amelie och Stefan att flytta. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Så istället ska jag passa på och baka lite lussebullar, göra pepparkakshus och allmänt bara ta det coooollungt!

Och idag på maxi bestämde vi oss för att handla så vi kan ha ett litet "julbord" här hemma på lördag för mig och Robban. Det ska bliii så mumsigt och jag längtar verkligen!
Vi fick även sålt våran Hiphone på tradera idag. Så skönt =) Men vi gick lite minus. Men det är sånt man får ta.

Näpp nu var det sängen. God natt på er allihopa!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

du vet vad jag har sagt om julbordet på lördag =P AVIS! =)

2008-12-11 @ 06:24:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Hehe japp jag vet att jag är seg på det.. men min man har tappar bort min grejimoj som jag brukar ha när jag lägger in bilder och usbkabeln orkar ingen jävel leta upp! Men jag blir väl illa tvungen snart :-) Hihi puss

2008-12-11 @ 07:24:00
Postat av: Noomi & Emilio

Ja ungefär detsamma, mellan 2-3 emellan villl vi ha.. men ibland är m j så sugen på o skaffa en till snart, hehe.. men nej de får vänta!! Får allt invänta o se hurdan Emilio är när han springer runt =)

Jaa verkligen, ska njuta som bara den.. så hoppas bara man mår lika bra nästa gång.. usch, kanske blir helt tvärtom =)



Ska ni göra i helgen då?



Kram

2008-12-11 @ 10:10:36
URL: http://www.noomi.bloggspace.se
Postat av: Amelie

Tråkigt att ni inte kunde komma å se på lägenheten idag :( Men vi försöker ju ta lite varje dag så man slipper stressa allt på en jävla gång. :P



Men jag måste bara frgåa? Va e en Hiphone?

2008-12-11 @ 10:15:14
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

va bra =) DÅ kanske vi kan ta en pormonix imorn om du inte e upptagen? :)

2008-12-11 @ 12:11:08
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0