Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 21 December

Först och främst vill jag gratulera farfar Dennis på hans födelsedag! Ett stort grattis till honom. Hurra Hurra Hurra!

Idag har det verkligen varit en super mysig och lugn dag. Kikat på den svenska versionen av Harry Potter, vi missade ju det spännande slutet igår =).

Sen har vi fått på alla etiketter på alla julklappar och nu ligger dom under granen. Jätte mysigt verkligen!

Vid 5 ska vi hem till farbror Daniel på advenstfika och även litet kalas för farfar.
Efter det ska vi hem och baka chockladkola är det tänkt. Mums vad mycket gott vi har här hemma nu.
Ja mer än så har vi inte planerat. Fast det är ju inte så mycket kvar av dagen =)

Måste även ta mig ut i affärer så jag kanske kan hitta något jag ska ha på mig på nyår för den jag hade tänkt använda satt inge bra alls. Men jag kanske kan ta min guldiga klänning som jag hade på dopet och på förra nyår och jul haha. Den är ju lite stor men vad gör det. =) Hihi! Som tur är vet jag vad jag ska ha på mig på jul iaf. För det är ju kortast tid dit.

Nu ska jag busa lite med mina pojkar!

Min busekille imorse


Lite ljusare blev det i håret. =)


Såhär ser det ut med alla klappar under granen

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

va fin du blev i håret Emma =) Riktig pudding, nu får allt robban hålla i dig =D hihi.. =)



Juligt det ser ut hemma hos er med julgran och alla julklappar med =)

2008-12-21 @ 19:26:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Haha ja :) Tuvisen låg och sov, klockan var nog 9 eller nåt =D



Så fint det blev i håret!!

Kraam

2008-12-21 @ 20:41:05
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Ja men snart är ju alla klapparna öppnade =D Jag längtar så o få se va William kommer få av alla andra.. =)

2008-12-21 @ 21:01:40
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

HAHAHAHA, ja det är mycket roligare o se va dom får än vad man själv får =D Fast mest av allt längtar jag efter den gooooda maten.. MUMS =)

2008-12-21 @ 21:22:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Håret blev jättefint gumman. Tänkte komma förbi senare idag och öka på högen under granen. Älskar er.

2008-12-22 @ 07:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0