Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 4 december

Inatt har Melvin inte sovit så bra. Han har vaknat flera gånger varpå han har velat ha mat 2 gånger. Eller ja, första gången var vid 2 och sen var det mat igen vid 8. Men han vaknade massa gånger mellan där, av att han vände sig. Men det positiva med natten/morgonen är att han sov till halv 11 Hihi. Det var riktigt gott iaf. Men nu när jag steg upp så slängde jag blandningen välling/ersättning, så vi kör på bara välling från och med idag. För nu vill jag verkligen och hoppas att det blir bättre. Man måste ju få sova. =)

Nu springer han runt i sin gåstol och stannar till vid tv:n då och då.

Idag är det ÖF som gäller. Och det ska bli roligt. Fint väder är det ute också.
Angående våra morgonpromenader så börjar dom troligtvis på måndag igen. Jag fick ju grymt ont i min höft sist så nu ska vi korta ner streckorna så jag klarar att gå fler dagar.

Idag ska vi ju även hem till min pappa och hälsa på. Det är ju inte alls allt för ofta Melvin får träffa sin morfar. Tråkigt, men så är det!

Ha en bra dag så hörs vi väl lite senare igen
Hej hej

Han gillar att stå och gunga på sin gunga


Här poserar han litegrann =)

Kommentarer
Postat av: stoffe

tack då har vi iaf en kund hihi. hoppas ni får e underbar lördag ni me.

2008-12-04 @ 11:16:21
URL: http://hugosfarsa.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe va söt du är ^^ men när ska jag komma till er på lördag då? kram

2008-12-04 @ 12:13:50
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0