Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag kväll

Hejsan hej!

Nu är vi äntligen hemma.

Vi har idag varit på öppna förskolan och efter det så gick vi hem och mötte upp Robban =) Åt middag lite snabbt för att skynda iväg till min pappa. =)
Och Melvin var jätte fjantig hos pappa idag. När han kom till morfar satte han sig och stirrade, och då menar jag verkligen stirrade på honom och sen bara stört grina. Jag satte mig brevid och då blev det lite bättre men så fort morfar tittade på honom så blev han jätte ledsen. Ja så han kunde inte sitta hos morfar så länge. Men sen gick det lite bättre iaf. Jätte trevligt var det hos honom idag. Blev glatt överraskad. Och han lovade att komma och hälsa på lite oftare för han ville ju inte att barnbarnet skulle vara ledsen när han var hos morfar.

Ja sen åkte vi ut till maxi och handlade lite smått och gott. Och sen raka vägen hem.
Och nu har Robban gått och lagt sig medans Melvin springer runt i sin gåstol för han inte alls är trött  och jag bara väntar ut honom =)

Imorgon ska vi åka med Amelie och Hugo och fika i vänersborg. Då blir det glassbulle time. Och Nathalie som skrev att dom visst säljer dom bullarna här. Då vill jag ju naturligtvis veta vart??!! =) Amelie har letat som en tok i hela Trollhättan sa hon..

Nä nu ska jag chatta vidare lite och sen försöka natta mig son!
Kram och god natt

Melvin med morfar!
Funkar det inte med den ena


Så får man testa den andra =) Hihi

Kommentarer
Postat av: Sandra

Loke grinar när han ser hans farfar också, fattar inte riktigt vad han har fått för sig

2008-12-04 @ 22:39:26
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Loke brukar inte grina åt folk. Förutom dig och hans farfar då ;p hahaha

2008-12-04 @ 23:47:40
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Mamma/Mormor

Synd att han var så sjåpig :) Men kul att det ändå gick bra. Kramar

2008-12-05 @ 00:15:58
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

William grinar när han ser sin ena farbror o då hysteriskt får hoppas det inte va så illa =)

kram

2008-12-05 @ 09:55:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0