Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Vilket härligt väder

....det är ute!!
Älskar verkligen när det är kallt och det snöar. Hoppas bara inte det blir varmare nu! Då blir Emma ledsen.

Marie kommer om ca 1 timme och då ska vi får gå ut och njuta av snön =).

Jag och Melvin har precis vaknat från en liten powernap. Inte ofta jag kan somna när han ska sova men nu gick det jätte bra. Vi somnade samtidigt och sov kanske ca 1,5 timme. Så nu är man även pigg och utvilad =)

Jag testade den nya jackan på Melvin förut och den var stor. Det är en strl 74 och det är även hans andra jacka som han har men denna var lite större. Men det är bara bra, då har han ju och växa i =)

Vi skulle egentligen gått ut och gått med Jessica och Tuva förut men Melvin somnade innan och stensov när dom väl skulle gå. Så vi tar det en annan dag när dom ska ut =). Roligt och få prata med henne lite. Det är ju inte allt för ofta hon har tiden och träffas längre. = )

Lägger in fin vinterbild på våran gård =)


Och en bild på världens goaste kille


Nu har även Melvins nya overall kommit =) Som ny och jag är super nöjd


Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Jag vet inte va det är som har varit så mkt med det senaste.. Men de är nog bara tillfälligt haha



Vi måste ta våran promenad ute till överby och äta frukost nån dag igen. Så himla mysigt sist :)



Vilken fin overall =) Nu har han vinterkläder o byra med för alla dagar i veckan hehe..

Kraam

2008-12-10 @ 15:43:39
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0