Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Äntligen fredag!

Åh idag kommer min älskling hem igen. Gud vad jag har saknat honom! Fick ju inte träffa honom på hela dagen igår ju. =) Tänk att jag fortfarande får "fjärilar" i magen när jag träffar honom. Man är ju som nykär hela tiden. Men det är ju iof väldigt gott! Hihi.

Ja nu ligger min lilla sötnos i sin självgungande gunga och sover jätte gott. Så jag har passat på och duschat. Och nu sitter jag vid datorn och dricker en kopp kaffe med en god nektarin. =). Ska strax börja städa golven så det blir gjort nu inför helgen.

Jaha vad ska man hitta på nu då och en vecka framåt. Jessica tar ju sin familj och sticker iväg i en vecka. =(  Men vi får väl se. Jag kommer nog på något =) Alla har ju inte träffat Melvin än så då kanske man kan passa på och visa upp honom!

Nä nu får jag ta mig i kragen och börja röja!
Ha det fint!


Här sitter han i sin goa gunga!



Han ville inte somna tidigt igår kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0