Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Grin dag

Idag har verkligen Melvin inte varit glad. Usch, han har skrikit och gnällt hela tiden sen han vaknade imorse. Undra vad det är med honom. Sova vill han inte häller göra. Fattar inte att han kan vara så pigg. Han kanske börjar bli förkyld eller nått. Robban har ju åkt på något konstigt. Men jag håller alla mina tummar och tår för att han ska slippa det.

Nu när man fått barn, så ser man verkligen vem som är ens riktiga vänner. Är så trött på dessa människor. Är det avundsjuka eller varför beter man sig så? Men nu vet man ju iaf vem man ska bry sig om och vilka man inte behöver lägga sin energi på.

Ja det har ju varit helt underbart väder idag, men jag har  tyvär inte kommit ut i det fina. Men vi får väl se senare om vi går på en liten promenad. Åh just det ja, igår beställde vi en namnskylt till barnvagnen. Skit coolt kommer det bli hihi! Hoppas den kommer snart! =) Men nä nu ska jag ta mig en kopp gott kaffe!

Ha de fint


Här har vi min lilla gnällspik =P



Melvin och Gammelmormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0