Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag morgon

Jaha nu vart det en ny vecka! =)

Ja i lördags var Jag och Jessica ute en sväng och gud vad roligt jag hade det =) Så roligt har jag verkligen inte haft på hur LÄNGE som helst! Haha. Men det fick man ju sota för dagen efter. Det var nog därför jag inte skrev blogg igår.. Haha jag mådde inte bra! =) Men nu är jag "frisk" och vädret är på topp!

Idag ska vi iväg till Svärföräldrarna och planera Tysklandresan. Vi åker ju nu på onsdag! Ska bli hur kul som helst! Skönt och få komma härifrån.

Ja min lille älsklingväckte mig nu vid 9 och jag gick upp med honom och la honom is soffan för jag skulle göra iordning hans mat, men tji fick jag. Han stensomna på soffan. Hm. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0