Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag kväll

Hej hej!

Idag har vi varit ute och promenerat med Jessica och Tuva. Otroligt skönt var det att få komma ut och få prata av sig lite! =)

Vi har precis kommit hem från grillkvällen med min moster. Och Melvin fick present idag, en grej så vi ska gjuta av Melvins händer och fötter som man sen kan sätta i ram. Ja jätte cool grej iaf =)

Nä jag har inte så mycket mer intressant att rapportera idag =(
Så jag sätter mig i soffan och myser med min gosiga familj istället =)

Ha´t bra


Kommentarer
Postat av: Noomi

hehe ja du kom allt me på ett hörn, hihi =P ahh så du har med blogg, va skoj.. då har man ngt mer o läsa nu då ;)

ja det får vi hoppas att dem vill, skulle vara skoj ju!!

Kram

2008-07-13 @ 23:15:18
URL: http://www.noomi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0