Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 3/7

Hejsan

Jag är inte så himla bra på att skriva blogg men jag ska iaf ge det en chans :D

Idag har jag och Melvin tänkt gå en liten promenad med Jessica och Tuvis. Är så skönt att få komma ut lite.
Sen ska vi väl vandra hem igen och ta en liten sovpaus. =)

Tycker denna dagen är lite tråkigt, för Robban kommer nämnligen inte hem idag. Han ska ut med jobbet på Liseberg så vi får inte träffa honom förens imorgon kväll =( Usch så tråkigt. Vet inte alls vad jag ska hitta på resten av dagen sen.
Men jag får väl ta och gosa extra med min lille son då.

Just nu ligger Melvin och gottar sig i sin insats och bara tittar på mamma som håller på med datorn och dricker lite kaffe.
Ska snart göra oss iordning för promenixen.  Får se om jag kommer in och skriver lite mer sen. Har ju ändå inget för mig idag! =) haha...
Ha det fint!
/ Emma och Melvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0