Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag

Jag säger detta varje fredag känns det som men ÄNTLIGEN ÄR DET FREDAG =)

Jag gick upp tidigt med tuppen för att ringa till tandläkaren och avboka min tid på måndag. Nää men då är alla på utbildning så dom har stängt där idag. Men hur ska jag då göra. Jag har ju tid på måndag och det går ju inte ringa dom över helgen. Hm attans. Hur ska jag nu lösa detta. Får hoppas man kan ringa dom så tidigt som möjligt på måndag och avboka. Vi ska till BVC nästan samma tid och jag vill ju inte ha med Melvin till tandläkaren så då måste det fixas barnpassning också. Nej det blir för jobbigt.

Ja, det blev ingen promenad idag. Det är ju ett fasligt dåligt väder ute idag. Är så trött på detta nu. Antingen vill jag ha snö och riktigt kallt eller så kan det vara som det var igår förmiddag.

Vi tänkte ta en kopp kaffe med tant Johanna idag. Så vi får väl se om hon kommer hit eller om vi kommer dit.
Sen i eftermiddag skulle vi kanske ta en fika med Emma och Martin. Men vi får kika på när Robban kommer hem så det inte blir försent. Men i värsta fall får vi ta det en annan dag bara =).

Jahopp, det var lite uppdatering iaf
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aha, vet faktiskt inte vart de ligger :/ känner mig så vilse i Trollhättan ;p de är så stort ijämfört va jag är van vid :p jepp, bor i Strömslund.. I Torsred :)

2008-11-14 @ 10:21:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja precis.

Igentligen är väll detta ett jätte bra boende och jag borde trivas men det var nog så att jag var så inställd på att få nått eget eller iaf nåt lite mer speciellt och mer peronligt än en sån här vanlig (tråkig) lgh men så blev det inte så ändå =)

Jo du har så rätt, man får uppmuntra sig med att tänka så och ist göra det bästa av situationen. Som nu till jul får man försöka pynta till det lite extra hehe..



Hoppas allt är med er även om vädret är som de är.

Fyy va trött jag är på detta. Som du säger, snö och kallt eller sol! Inte så här.



Kraam

2008-11-14 @ 11:14:45
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Therese & Hampus

Vi tycker det var fasligt tråkigt att det inte blev någon promenad, men vädret är ju som det är. =(



Hoppas att ni får en bra fredag =D

2008-11-14 @ 11:24:28
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese

Nopp, inget sms har kommit fram... Trodde du missat mig =(

Du kan väll lägga till mig på msn =) tessan[email protected]

2008-11-14 @ 11:43:55
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är klart vi kan ta den då. =D

Har inte fått någon för frågan medn ser att mail adressen är fel det skall vara ett understreck mellen tessan och l så det blir: tessan[email protected] Kan hände att _ inte kommer med. testar

2008-11-14 @ 12:41:22
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese

Såg att det blev samma fel igen. Det kommer inte med tessan_l skall det vara iallafall.

2008-11-14 @ 12:42:39
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0