Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Gó kväll

Nu sitter jag här och kikar på Christine medan Melvin och Robban sussar gott =).

Idag har vi varit på babyöppet och det var jätte trevligt idag. Vi mötte Amelie och Hugo innan. Vi satt och tjöta med dom nästan hela tiden. Kul att lära känna nya. Så imorgon ska vi träffa dom igen och gå runt lite på stan och sen ta en fika.

När vi kom hem så lurade jag Robban att vi hade tvättid. Haha så han gjorde iordning tvätten och sprang ner med den. Haha tyvärr hade jag tagit fel dag, det är ju imorgon vi har tvättid. Jag lurade honom faktiskt inte med mening.
Jaja medans han sprang upp och ner så gjorde jag middag. Efter det ringde vi Johanna och Markus och frågade om dom kunde komma över hit och passa Melvin medans vi åkte och storhandlade. Och det gjorde dom ju med glädje. =)
Och det var så skönt att kunna handla i lugn och ro och att slippa bära upp både Melvin och alla hans tillbehör samt alla påsar med mat =) Hihi. Sen tog vi en kaffe med Johanna och Markus innan dom gick över till sig.

Jag pratade precis med mamma och hon frågade om jag ville hänga med henne och några av hennes vänner till Swania, för alla som känner mig vet att jag bara ÄLSKAR dansband. Och på lördag kommer Flamingo. Mamma skulle kolla upp lite med biljetter och så, så vi får väl se om vi kommer dit. Hade ju varit riktigt roligt. Markus och Johanna skulle även dit så då möter man ju några man känner hihi.

Nää nu ska jag tjöta klart med mammsen på msn och sen hoppa i säng
Natti natti

Vääääldigt dålig bild men var tvungen att lägga upp. Det är ju första gången han somnar på detta sätt och det var inte på mamma inte. Nej utan på tant Johanna. =)


Hugo, sååå liten och så sööt

Kommentarer
Postat av: Mormor

Trodde jag lärt dig att det är fult att ljuga. Inte alls första gången han somnar så för det har han gjort på mommo flera gånger faktiskt. Hm, räknas inte dem gångerna eller? :) Pussar och kramar till er alla.

2008-11-12 @ 00:00:33
Postat av: Sandra

Oj så förvånad jag blev. Tittade bara på Hugos kläder och tänkte "varför har hon en bild på Loke" ^^ hahahaha..

2008-11-12 @ 09:10:49
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Hej hej på er! Jadu det var för mysigt igår när vi passade den lilla goingen! Han är så lätt att passa, han brås väl på sina föräldrar för de är ju lätta att umgås med ;) Hälsa din mamma att det är klart de gångerna räknas som Melvin somnade hos henne på bröstet hihi och att på lördag ja då är det klackarna i taket som gäller. Vore kul om du hängde med Emma. Puss & Kram

2008-11-12 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0