Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morgon

Nu är det änltigen fredag igen!

Tyvärr mår jag inte super bra idag. Det känns som att jag har en jätte hög feber i hela kroppen, men jag har ingen feber. Har ingen ork alls och mår jätte illa. Hoppas verkligen detta släpper över dagen. För vi ska ju på middag hos THerese och hennes familj ikväll.
Åh, jag som nästan aldrig är sjuk. Och höften är inte bra idag häller, så det är bara jätte jobbigt just nu känns det som.

Hm nä nu ska jag inte låta så tråkig. Haha, det är ju trots allt fredag. Och idag har vi inga mer planer än middagen ikväll. ==)

Imorgon ska vi åka ut till torp och handla lite till advent. Vi behöver lite gardiner, adventsljus och lite mer julkrimskrams =).
Och sen ska vi julstäda här hemma. Alla fönster ska tvättas, har även tvättid, golven ska tas, allt ska dammas och ja det ska vara kliniskt rent, hihi.
Sen på kvällen ska vi till mommor och hälsa på.

Nä nu ska jag lägga mig på soffan och bara ta det lugnt.

Ha en super bra fredag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas du kryar på dig!

2008-11-28 @ 09:35:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Klart han ska få smaska clementin =) Blir han lika tokig som William snart så fort han ser en ;) haha.. =) Nyttigt detssutom =) Vi fick ge 10.000 för bilen, ett helt ok pris för en sån bil! Huvudsaken är ju att den rullar fram .. =)

2008-11-28 @ 09:54:21
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Oh ja mycket bättre än godis! Med massa C-vitamin i! =) Ja den är helt okej iaf =) heheh..

2008-11-28 @ 11:02:09
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0