Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God natt

Nu har vi "pyntat" färdigt och det blev mycket bättre än vad vi trott. =) Jätte nöjda faktiskt. Nu är det riktig myskänsla här hemma. Och mysigare blir det, ju närmare julen vi kommer.

Nu har vi suttit och kikat på Wallander och ska strax gå och lägga oss.

Vi gick ner till stan förut och skulle kika efter en gardin. Men innan så gick vi in på trestad musik för jag har tappat bort våran julskiva, och det är verkligen ingen jul utan våran julskiva. Så jag tänkte kolla om den fortfarande fanns till försäljning och till min stora glädje hittade jag den =) Och det som gjorde det hela ännu bättre var att den kostade endast 59 kr. =) Haha så den köpte vi på stört och jag blev super lycklig. Ska jag köpa en skiva så är det den. För den är totalt värd att köpas. Ja sen så gick vi inte till Åhlens och där hittade vi en gardinkappa som var hyfsat snygg. Och lite krimskrams blev det =) Sen gick vi runt och kikade i alla andra affärer och jag fick köpt mig en parfym och lite smink. Det behövdes, för nu körde jag på absolut sista centimetern på kajalen och mascaran var torrare än torra bullar. =) Och igår så fick jag köpt ett par jeans och 2 boxarlinnen. Även dom behövdes bytas ut för dom hade jag när jag var gravid så dom är ganska så uttöjda. Haha. Skönt med nya =) Ja så jag har fått mina julklappar för iår hihi!

Idag hann vi även med en adventsglöggkväll hos farbror Markus och tant Johanna. Vi har ju bestämt att varje advent ska vi "fira" med lite glögg hos oss alla. Så nästa söndag är det hem till farmor och farfar och 3:e är det hemma hos oss och den 4:e är det hos farbror Daniel. Så trevligt så.

God natt på er så hörs vi imorgon igen!
Kram kram

Lite adventsmys


Världens bästa julskiva


De nya byxorna

Kommentarer
Postat av: Therese

Så julmysigt.

Den skivan är min brorsas favorit och den spelas allt bra flitigt här hemma också under jul =)

Sygga jeans. avis

2008-12-01 @ 09:17:48
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: anna

har du också handlat dukar i ullared..=)

jag köpte mina förra året..

snygga jeans..

2008-12-01 @ 11:22:05
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Amelie

Var det de byxorna du hade på dig idag? De var grymt snygga!



Föresten; du är ganska grymm som inte gick till åhlens men ändå hittade du en gardinkappa där =)

2008-12-01 @ 22:07:31
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0