Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 24/11

Nu är det bara 1 månad kvar till Julafton.
Och mindre är 1 vecka till advent.

I veckan ska vi åka runt och och få inhandlat lite adventsgrejer. Ska bli så otroligt mysigt att få plocka fram det. Och jag sa till Robban att han nu får leta upp MIN julskiva, den kommer spelas hela december =). Det är ett måste. Ingen jul utan den skivan =)

Jag ser att det snöar ute just nu och strax ska jag ta på både mig och Melvin våra ytterkläder för att gå och möta Therese och Hampus. Det blir en go morgonpromenad idag också =). Härligt och i detta mysiga väder.

Nä nu får jag nog skynda mig.
Hörs senare!
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja vi får hoppas på de :p han tyckte nog att du bara va lite läskig i början.. hahaha

2008-11-24 @ 19:37:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Kände mig lite taskig när jag bara gick förut. Jag trodde du oxå skulle ut till bilen förut. Så att vi skulle säga Hej då där, haha..

2008-11-24 @ 19:59:52
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0