Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndagen är här

Ja, idag är det ju måndag och det betyder ju att en ny arbetsvecka har börjat för Robban. Trist men sant.

Vädret ute är ju inte det bästa. Men det är riktigt mysigt när man bara sitter inne.
Men vi ska nog få gå ut i det sen. Vi ska ju nämnligen till ÖF idag. Det är ju unga föräldrar idag och det är skoj. Hoppas verkligen att vädret blivit lite bättre tills dess iaf. Det är ju inte förens kl 4.

Just nu sitter min lilla prutt bakom mig och gungar i sin gunga. Han har precis vaknat så nu är han på topp humör =)

Imorse ringde det på dörren kl 8 och vem orkar öppna då. HIhi men jag hörde att dom slängde ner något i brevlådan så när vi sen gick upp fick jag se att det var papprena jag behöver för att få ut Robbans nya mobil =) Så nu är Robban jätte glad. Tyvärr måste han ju vänta till 6 idag för att få den =) Hihi. Och jag är lite arg. Jackan jag vann till Melvin för flera veckor sen har fortfarande inte kommit. Så jag mailade henne och frågade vart den tagit vägen och då skrev hon tillbaka att hon blivit inlagd och inte kunnat skicka den men att hon skulle skicka den så fort hon kom hem. Jaha, men jag köpte ju en jacka till honom DÅ för att han behöver en nu inte sen. Åh!! Och det värsta är att den jackan jag helst velat ha som jag missade med 1 timme har nu kommit ut på tradera igen. Hmmm..Jaja sånt är väl livet.

Nä nu vill jag allt pussa lite på min underbara son!
Kram på er

Han älskar att flyga i för små hemma bodysar ;)


Haha, han är nog mätt nu


Världens finaste kille

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Va bra =) hihi

2008-11-10 @ 11:57:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Therese & Hampus

Vad söt din lille flygare är =)

Lästa att ni skulle till ÖF hade också tänkt att ta mig dit. Skall ni gå eller ta bil?

Hoppas att allt är bra =D

2008-11-10 @ 13:00:58
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Therese

Hinner nog inte med ÖF skall hjålpa Marita att packa inför flytten. Men på tis =D

2008-11-10 @ 13:56:51
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Hejsan Emma! Vad roligt att äntligen få se det lilla underverket. Snacka om charmtroll =) Jättemycket grattis till dig och Robban. Tänker väldigt mycket på dig och jag är jätteglad för att du har blivit mamma. Måste ju också gratulera för att du blivit faster. Faster Emma, vad gammal du blivit (fniss). Hälsa hela familjen och ta väl hand om dig och Melvin, å Robban förstås.

Massvis med kramar/Ammii

2008-11-10 @ 15:33:47
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0