Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Mys kväll

Gó kväll!

Hoppas ni haft en underbar fredag?!

Våran fredag har varit super. Vi gick över tillt tant Johanna vid halv 1 och fick en god kopp kaffe.
Och när vi ändå var där så tog jag tillfälle att lämna honom där en stund så jag kunde springa iväg och handla grejjer till middagen. Det blev flygande jakob här hemma och det var första gången jag gjorde det. Och godkänt blev det med måånga ++++ =).

Sen har vi bara tillbringat kvällen framför tv:n. Eller ja, Melvin hann med ett gott bad med pappa också. Idag stod Melvin upp i badet och fick hoppa upp och ner och sen dyka rätt fram på magen =) Det tyckte han var riktigt roligt! =) Och nu sitter Melvin i sin gunga och sover. Ska väl ta och bära in honom snart. Då tänkte vi hälla upp ett glas vin och dela på. Det gör ju stämningen ännu mysigare med lite gott vin =).

Ja ha en fortsatt underbar kväll!!
Kram kram

Min gose kille!


Bada bada bada



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0