Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

ÖF idag

Ja, vår "lilla" morgon promenad varade i ca 2,5 timme. Tiden går så fort när man har bra sällskap. =) Fattar inte vart tiden tar vägen. Och imorgon blir det ännu en morgon promenad. Hoppas det är lika underbart väder som det var idag. Det snöade när vi var ute och det var helt fantastiskt.

Amelie och Hugo kom hit en snabb sväng vid halv 3. Dom hade varit i stan och fikat med någon och så ringde hon och ville göra oss sällskap på våran promenad till ÖF. Dom kom upp hit innan promenaden för jag och Melvin var inte riktigt klara när dom kom =). Sen mötte vi Thesese och Hampus vid hemköp och sen bar det iväg till ÖF. Vi tog även upp Jessica och Tuva på vägen =) Väl där var det en jätte trevlig stämning. Känns som att det bara blir fler och fler unga föräldar nu. Och det är bara roligt. Sandra och Loke var även där idag. Har nästan bara pratat med henne på internet =) En jätte trevlig tjej och en jätte söt liten kille. Sen blev det lite fika och så började alla pappor studsa in =) Det var faktiskt 4 pappor där idag.

Ja sen när kl slog 18 och dom skulle stänga gick jag, Therese och Hampus hem. Melvin fick åka bilen med pappa. =)
Det är så trevligt att gå och prata med Therese, det går verkligen att prata om allt och ingenting.
När jag väl kom hem hade Robban gjort middag. Det blev falukorv och mos. Min duktiga karl!!
Sen la jag mig i ett varmt bad och kikade på Törnrosa. Det var ju inte igår man såg den. En jätte mysig film är det iaf =)

Och imorgon efter morgonpromenaden ska jag och Melvin ta bilen upp till Skogshöjden och träffa Emilia och Alvin. Det ska bli otroligt roligt faktiskt. Har bara pratat med henne på internet innan. Så roligt att lära känna nya människor! =) Så imorgon blir det inget ÖF för våran del. Om Emilia inte vill åka dit en sväng dvs. =)

Ja annars har vi inga mer planer för morgondagen.
Och på onsdag ser det ut som att tant Johanna ska passa Melvin en stund. Jag ska ju till tandläkaren och dit vill jag inte ta med Melvin. Skulle bara bli jobbigt. Men Johanna blir nog glad hihi!

Nu ligger mina små pojkar och nanar gott och jag hade tänkt göra dom sällskap =)
Natti natti med er!

Vi två!
*Riktig kärlek*


Oj vilken rolig bild. Haha men han är ju min prins


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Mommos charmtroll, och ja jag sitter gärna barnvakt på onsdag :( snåljåp :) Kramar

2008-11-24 @ 23:10:28
Postat av: Sandra

Oj, tandläkaren är aldrig skoj :/ helst inte för ekonomin

2008-11-25 @ 09:28:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, när jag va där sista va de ett hål och en massa tandsten (heter de så) haha.. Blev en rätt dyr historia

2008-11-25 @ 10:54:12
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0