Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 19/11

Åh vad jag är trött idag. Men det blir inte bättre av att bara sitta inne så strax ska jag och Melvin ta en liten promenad ut till Velanda. Vi ska möta Amelie och Hugo på Sylte och sen gå tillsammans hem till dom. =) Alltid lika trevligt med sällskap på dagarna.

Imorse blev det en go långpromenad med Therese och Hampus. Idag gick vi i bara 1,5 timme =) Och våra små underbara barn sov så gott hela vägen. Och sen det sista började regna "torrt" regn haha. =) Therese förstår vad jag menar
!
Och sen när jag kom hem åt både jag och Melvin lite frukost och sen somnade han gott i sin gunga med sin favvo skiva och då passade jag på och lägga mig i ett riktgit gott varmt bad. Var stelfrusen. =)

Nä nu får jag skynda mig så jag hinner göra oss i ordning.
Och jag måste packa med bilstolen under vagnen så Robban kan hämta oss där sen. Haha hur kommer detta sluta =)

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis på namnsdagen gumman :) Inte konstigt att du behöver nya skor för du sliter ju dem du har på ett par veckor i denna takten :) Kram

2008-11-19 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0