Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 5/11

Vi har precis kommit hem från morgonpromenixen. Vi mötte Jessica och Tuvis vid halv 10 idag. Så vi har varit ute ett tag. =) Men gud vad skönt det är att få komma ut så tidig. Och nu sitter jag och äter min goa frukost =)
Under promenaden stannade vi till vid en lekplats så dom små fick gunga en stund. Tuvis blev nämnligen lite rastlös under promenixen. Men det är väl inte så konstigt, inte alls roligt att behöva sitta stilla i vagnen så länge =).

Idag har vi tvättid och jag har även tänkt baka lite bröd. Så vi har ju att göra lite här hemma. Ska även se desperate housewife vid 2. Har ju missar måndag och tisdag. Hm.

Lill killen ska få lite potatis och broccoli nu efter min frukost hade jag tänkt =)

Ha det bra så länge
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0