Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 20/11

Snart helg alltså! Vad skoj.

Inatt har Melvin sovit ganska bra. Men han vaknar ju fortfarande ca 2 gånger för att få mat.

Jag vaknade av en hemsk mardröm inatt eller imorse, jag drömde att Robban blev mördad och jag va så ledsen, även när jag vaknat. Och Robban hade ju redan hunnit åkt  till jobbet så jag kunde inte lägga mig och krama om honom. Hm får väl krama på honom extra sen när han kommer hem. Jag drömde nog så dumt för jag och Therese gick och pratade om döden och allt därtill igår. Hemskt detdära.

Ja idag bär det av till öppna förskolan. Fint väder ser det ut att vara också, så en god promenad blir det med med Therese och Hampus. Sen får jag allt skynda mig hem så jag hinner göra mat innan Robban kommer hem så vi hinner äta innan vi åker ut till överby. Vill inte vara hemma allt för sent. För nu har ju Unga mödrar börjat och det får man ju inte missa =) Hihi!

Nä nu får jag väl börja göra mig iordning och kanske sätta på lite kaffe. Ska ju möta Therese om ca 1 timme =)
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Tänkte höra med dig, er första vagn, hämtade ni den med bussgods, har för mig jag läste.

Vad fick ni betala isåfall, var de sittdel med?

/Susanne

2008-11-20 @ 14:49:09
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vi ska sälja den, ska köpa en babytravel jogger imorgon på babyproffsen istället, enbart sittdelen. (=.



/Susanne

2008-11-20 @ 19:14:03
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0