Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag kväll

Nu har jag äntligen fått lite tid att sitta vid datorn. =)
Melvin har precis somnat, även Robban. Så nu sitter jag här ensam i soffan och kikar på Fantastic four (tror jag den heter) och samtidigt bloggar. =)

Ja vi var ju på ÖF idag och det var som vanligt väldigt trevligt. Vi gick dit med Therese och Hampus och på ÖF träffade vi Marie och William. Det var meningen att Jessica och Tuvis skulle göra oss sällskap men Tuva somnade och stensov länge så dom fick tyvärr stanna hemma.

När vi kom hem sen så åt vi middag, blev lövbiff med kroketter idag. Mumma. Sen åkte vi ut till Överby för att handla lite mat till helgen och även Melvins nya bilstol. Åh vad jag är nöjd. Synd bara att vi måste vänta tills jul innan vi får använda den =) Hihi. Den är otroligt snygg. Och det som är så bra är att den sitter fast i isofixen i bilen. Så vi slipper fippla med en massa bälten =) Åh vad jag är nöjd. Haha. Melvin vet ju inte än vad han ska få men jag hoppas han blir nöjd. Haha.

Ja sen bar det iväg till Maxi och ja då stöter, jag menar verkligen stöter vi på Therese, Jonas och Hampus =). Står och tjötar lite som vanligt innan vi fortsätter vår shopping runda.

Imorgon blir det en lite längre morgon promenad för Therese hade visst käkat max mat och då var det ju tvunget att gå bort det =) Hihi..

Hörs mer imorgon. Sov gott.
KRam kram

Såhär kan det gå med nallemobilen om man inte håller tillräckligt med koll på Melvin =)


Vi på ÖF. Melvin är så duktig.


Vi leker lite med William.
Även halva Therese och halva Hampus kom med på bild =)


Ja, det ska ju börjas i tid


Men kom ihåg: Don´t drink and drive

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Hahaha han ser ju ut att vara bra dragen lillpysen. Ändrar mitt namn eftersom vi är två som bär namnet mormor :) Trodde nämligen jag varit uppe i sömnen och skrivit igår natt om Robban, men det var ju den äldre generationen som gjort det :) Kramar

2008-11-21 @ 07:04:07
Postat av: Therese & Hampus

För börja med att det är själv klart att du måste gå bort min mat ; )

Vad bra att han också skall få åka storakundvagnen =)

Får hålla Melvin borta ifrån flaskan innan han kör bil ; )

Kram =D

2008-11-21 @ 08:56:12
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Vilken go liten kille..så tuffa kläder..Hihiiii

2008-11-21 @ 09:30:43
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0