Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag kväll

Vad härligt. Imorgon är det fredag, och vi ÄLSKAR fredagar!!

Får rätta mig själv, svaret till Lisa är att jag använder en långpanna =) Hihi

Ja idag har vi varit på ÖF. Lika trevligt som vanligt.
Vi mötte ju Therese och Hampus halv 1 för att sen traska förbi möllan och ta upp Jessica och Tuva på promenaden =).

När vi kom dit så satte vi oss och lekte med dom små. Hampus sov en stund innan han vaknade till och ville leka med oss =). Sen var det lek och sångstund. Tyvärr sov Melvin hela "stunden". Men mamma sjöng med glatt ändå. Hihi.
Sen blev det lite fika för bara barnen idag. Och vi "vuxna" satt och pratade om allt och ingenting. Eller ja, det är väl bara barn man pratar om när man är mamma.

Och Melvin hälsar till Hampus att det är väl självklart att han får låna hans matflaska när det krisar, och även om det inte är kris kan han få låna den hihi.

Sen blev det en promenad hem med samma mammor och barn som vi gick dit med. Och som vanligt tjötar man länge innan man lämnar varanda. Så först blev det en lång pratstund med Jessica innan hon gick åt sitt håll och sen när jag och Therese skulle lämna varandra blev det en ännu längre pratstund. Men det tycker jag bara är trevligt, för Therese är en väldigt snäll och rolig tjej.

Sen när jag kom hem hade Robban gjort en otroligt god kycklingkebab/pasta/pepparsås röra. Och oj oj oj vad god den var. Det var inte sista gången han gjorde den. Och efter det åkte vi hem till Amelie och Stefan för att ta en liten fika. Och där satt vi väl till kl blev 9. Sen var det dags att åka hem och få i Melvin lite gröt så han kunde sova gott i natt. Och nu ligger han brevid mig i soffan och slumrar till och från men strax sover han djupt =) Då ska även jag passa på att lägga mig och nana.

Och på lördag blir det Swania. Köpte biljetterna idag =) Ska bli så roligt. Ska ut med mamma och hennes vänner men är man lillgammal som jag så funkar det. Haha och dessutom ligger dom eller ja iaf mamma, ändå på en lite yngre nivå när det gäller det mesta.

Och imorgon ska vi upp, eller ja gå ut tidigt iaf för att ta en morgon promenad med Jessica, Tuva och jag frågade även om Therese och Hampus ville hänga med och det ville dom, roligt =)!!

Nä nu hör jag snarkningar brevid mig så jag får bära in honom.
Sov gott så hörs vi imorgon!
Kraam

Haha kolla in Melvin blick/min! Har man en galen bebis eller vadå? Men kolla även skillnaden på storleken =)
Tänk, för bara 3 månader sen var Melvin lika liten! VAD FORT DET GÅR





Åh världen sötaste hund, Mongo!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart är det du bor nånstans?

2008-11-13 @ 23:26:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Haha Va mongo slickar soffkudden på bilden. Hade han kunnat tror jag han hade stått i kudden :)

Jag hade jättekul idag! Det får vi göra om :D



2008-11-14 @ 00:40:53
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hahaha den lille parveln har en lika tokig blick/min som sin mamma :) Kramar

2008-11-14 @ 07:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0