Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Älsklingen 4 månader!!!

Åh idag är ju min gullunge 4 hela månader =) =))) Oj oj vad tiden går fort. Känns ju som att det var igår man låg och klämde ut honom =) Men hur mycket jag än försöker så kommer jag verkligen inte ihåg tiden utan honom. Men livet är så mycket mer roligare och värdefullare. Jag skulle inte vilja byta mitt liv mot NÅGOT!! Trodde aldrig jag skulle trivas så bra som jag gör med mammalivet. Och jag kan titta på min son och få tårar i mina ögon för han är ju så vacker och underbar. Har verkligen vi kunnat skapa något så fint?!

Idag klev vi upp vid 8 tiden. =)) Det är faktiskt ganska skönt att gå upp tidigt. Man missar ju inte något i varjefall =)
Våran morgon efter vi har gått upp ser ut såhär:
Går upp och byter blöjan på Melvin. Sätter honom sen i sin gunga en liten stund så jag kan gå och bädda.
Om det är ren disk i maskinen tar jag ut den också =) Sen gör jag lite frukost till både mig och Melvin, men jag äter min först =) Sen efter ett tag vill även Melvin ha sin frukost =) Vi sitter ofta och myser till nyhetsmorgon på morgonen =) Härligt! Det är väl våra morgon rutiner =)

Idag är vädret inte lika roligt som igår. Vi ska ju promenera bort till stavre idag. Vi ska på fika hemma hos Silena och David =) Och det verkade visst som att alla mammor i föräldragruppen kunde komma idag. Så det ska bli riktigt roligt =) Men som sagt, hoppas bara regnet håller sig borta! =)

Nä nu får jag fortsätta ladda upp lite bilder så vi kan få ut dom som vanliga kort =)
Hej hej

Eftersom killen är 4 månader idag tänkte jag att jag skulle lägga upp lite små och stora bilder haha! =)
Herregud vad har hänt med min lilla grabb! Vart har han tagit vägen =))

1 vecka gammal


4 månader


2 veckor gammal


4 månader


3 dagar gammal


3 månader


3 dagar gammal


4 månader


Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Grattis Melvin på 4-månaders dagen!

2008-10-15 @ 16:15:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mormor

GRATTIS på 4:a månaders dagen Mellis. Massor av stoooora kramar från mommo ;)

2008-10-15 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0