Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Äntligen fredag

Och det betyder ju alltid att Robert ska vara hemma med oss hela helgen =) Åh vad jag har längtat. Melvin har också längtat efter att få ha hemma sin pappa =)

Idag ska vi gå till sylte och träffa en vääldigt gammal vän =) Och det var kanske 5,5 år sen vi sågs. Så det var inte igår =)

Sen har vi ju tvättid idag, mindre roligt men ändå behövligt. Hihi. Robban tvättade alla Melvins kläder i badkaret i förrgår för då var det verkligen brist på kläder till honom haha. Han är allt väldigt duktig =)

Till tant Johanna som undrade vart öppna förskolan är så ligger det på Lextorp, på granngården. =)
Och det klart ni får komma över någon dag, nu var det ju ett tag sen =) Hälsa Markus!! =)

Nää nu får jag allt fortsätta göra mig iordning =)
Skriver mer senare
Kraam

En riktig närbild =)


Han är det vackraste som någonsin funnits på denna jord

Kommentarer
Postat av: Moster Johanna

Ojoj, vilka jätte fina bilder det var på melvin. =)

Men och andra sidan så finns det väl inga dåliga bilder på honom.

Kram Moster/Syster

2008-10-17 @ 11:51:55
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja, jag hade verkligen tur. 30 spänn är den ju lätt värt =)

Älskar dom dressarna. De är en sån som jag köpte till melvin =)

Tuvis å Melvin har likadan jamas ser jag=D

2008-10-17 @ 19:56:39
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mormor

Nästan rätt, men det finns faktiskt ytterligare 4 barn till som är lika vackra även om 3 av dem har växt upp så sitter skönheten kvar :) Kramar

2008-10-18 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0