Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Dålig uppdatering

Sorry för det men jag har verkligen haft fullt upp och när jag haft tid över har jag varit dödstrött =)
Men nu får jag allt ta och skriva om helgen

Ja igår så var ju farmor, farfar och farbror Viktor här på middag. Vi bjöd på moussaka och till efterrätt blev det hemmagjord äpplepaj, det blev faktiskt väldigt gott. =) Det var en väldigt trevlig kväll. Och Melvin fick en liten gottepåse av farmor och farfar. Han fick många goda pureér. Mums tycker Melvin, det var även med en fin haklapp.
Och Robban fick en liten "examens" present. En jätte fin orkideé och trisslotter. Tyvärr ingen vinst då men det spelar ju ingen roll hihi!

Sen efter att dom hade gått så var det Svensson, Svensson på tv:n. Haha tur man inte har en sån pappa eller man =) Haha han är ju hel tokig. Och efter det började Beck. Men vi orkade faktiskt inte titta klart på hela. Så är det att vara småbarnsförälder. Man är ju helt slut på kvällen.

Idag så gick vi över till farbror Markus och tant Johanna på en snabb fika. Sen drog vi vidare till velanda för att tvätta våran bil. Markus och Johanna hängde med dit. Dom hade också lite ärenden där. Så då passade det även att ta upp båten idag. Medans dom gjorde det satt jag, Johanna och farmor och tjöta med en kopp kaffe. När dom kom tillbaka så blev det lite mer kaffe och Melvin fick lite nypon puré.

Sen åkte farbror Markus och tant Johanna hem och en stund efter så kom farbror Daniel istället Haha.
Robban och jag städade och tvättade bilen så nu är den skinande ren =) Efter det så bjöds det på middag. Mums.

Och efter maten blev det ännu mer kaffe. Men sen åkte jag och Robban hem utan Melvin.  Jag kände att det kunde vara skönt att få vara själv en stund. Robban ska ju ändå på innebandy ute i velanda så då kan han ju hämta honom på hemvägen. Så nu har jag tagit ett sköööönt långt bad och bara njutit av tystnaden med lite lugna favoriter =)

Till anonym: Hoppas du tycker det är bättre nu då. Och jag är faktiskt en väldigt glad tjej och hade det varit så att jag pratat live hade jag nog lett fler gånger än vad smilisarna visade!!

Ja det är det vi hittat på i helgen
Ha en underbar kväll.
Hej hej

Morgonpigg kille
 

Den fina orkidén. Behövs verkligen blommor här hemma


Jaa, såhär är det när man är en stjärna =))


Min stolthet


Sen var det matdags hos farmor


Vårat vrålåk


Sen kom även farbror Daniel

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah kom igen, räkna smileysarna i det inlägget. Tappade räkningen på 20.. söt grabb=)=)=)=)=)=)

2008-10-19 @ 20:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0