Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

En ny vecka

Och Ullared är nu avklarad. Jag fick handlat massor med grejer och jätte mycket leksaker till Melvin. =)
Hur kul som helst. Han fick även en gåstol som han superduper gillar.

Vi kom hem igår vid ca halv 5 och då tog vi en kaffe hos farmor och farfar. Sen skulle Robban till innebandyn så då bestämde jag och Melvin oss för att stanna och vänta där på honom. Melvin somnade ändå och sov jätte länge. =) Fick väcka honom för att åka hem men han vaknade varken när vi satte på honom ytterkläderna eller när vi satte ner honom i stolen. Haha men han vaknade ca en halvtimme efter att vi kom hem. Pappa hade visst kört slut på honom igår. Robbans kompis Micke var även här igår och hälsade på Melvin, är ju inte allt för ofta han träffar honom. Tyvärr!!

Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på. Blir väl inte så jätte mycket. Nu har ju Melvin massa nya grejer att testa =) Så vi kommer nog ha fullt upp. Haha.

Nu ska jag ta hand om min son en stund och sen ta en kaffe. Men vi hörs kanske sen igen!
Hej hej

Åkte lite bil med pappa


Fick köpt lite iaf ;)


Han älskade verkligen gåstolen


Även smaken på den. Mitt lilla matvrak!! Haha


Och äntligen hittade jag en mörkbrun napp utan att behöva köpa dom rosa.
Hittade även en liten flaska som han kan ha att dricka vatten i. =)


Kommentarer
Postat av: Therese & Hampus

Man tackar =D



Såga påsarna, blir ju så himla sugen, får ta med ett snack med Jonas om att kanske åka.

Hampus är lite avis nu, han vill också ha gåstol. Skall kolla på en i veckan till honom ; )

2008-10-27 @ 11:42:38
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Yes, vi ska dit på torsdag :) Johannes ska va hemma, han vägrar att följa med. Så jag och 2 tjejer till ska åka :) Så Loke får allt stanna hemma. Är nog inge vidare att ta med sig barn dit skulle jag tro.. Aldrig varit där förr så de ska bli kul :D

2008-10-27 @ 16:09:05
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Va ju inte så jätte längesen jag flyttade hit :) så det är inte förns nu jag kunnat åkt. Gåstolen, hur mkt kostade den? :)

2008-10-27 @ 17:08:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Hehe jaså var ni också där förra året?

Vi åkte den 19 augusti och var borta en vecka :D ni med?, fan va sjukt! haha. var du gravid då eller?



ååh tack va go du är! ni är också en jätte fin liten familj.

Ni ska skaffa ett litet syskon snart då, då blir det jag som får vara avundsjuk på er.. hhihi.

Finasakerni köpt och Melvin blir så stor o söt juuu.. Pussa han från mig :D

2008-10-27 @ 18:36:35
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

"Ni får skaffa snart, skulle det stå"

Jag kan faktiskt svenska (:

2008-10-27 @ 18:37:23
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Jo jag vet men jag ville inte belasta dig föör mycket.. Mena tänk om dom skulle dagit igång båda 2 samtidigt!? haha

Visserligen hade du klarat det galant =)=)



Hade ni det trevligt i Ullared?



Kraam

2008-10-27 @ 20:03:28
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Klart jag vet att du skulle klara det =) Du är en super bra mamma!



Va snälla ni är! Hoppas också det ska gå bra och inte göra allt för ont efteråt.

Ja självklart kan vi det, om Rachid jobbar på Onsdag och inte kan hjälpa mig med Tuva kanske vi kan komma bort till er efter BVC?!



Kramar

2008-10-27 @ 21:02:24
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0