Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God natt

Åh nu känner jag verkligen att jag är dödstrött. Det känns verkligen att man inte fått sova på länge. Det har änna kommit ifatt mig nu. Men om 2 veckor ska Melvin sova hos mormor. Då ska jag passa på och sova lääääänge länge!

Melvin är en så otroligt go kille. Skulle kunna sitta och bara titta på honom i flera timmar. Han är så vacker och charmig =). Och just nu ligger han i sin säng och sover gott. Han somnade precis så jag ska passa på och lägga mig nu jag me.

Idag var vi ju på ÖF och det var inte alls många där idag. Men skönt det egentligen. Marie tog massa fina bilder på min prins idag också. Jätte roligt att få "riktigt" fina bilder.

Sen när vi kom hem har vi bara myst och tittat på tv:n. Det är ju ett riktigt ruskväder ute idag.
Och imorgon tror jag att vi skippar babysimmet. Det finns grejer som säger emot ;-) Hihi!

Nä nu ska jag nana
God natt med er!

Söta unge!


Kusin vitamin


Kvällsmys framför tv:n

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

du vet att ja mer än gärna tar kort på melvin =)

2008-10-20 @ 22:04:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0