Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God söndag morgon

Oj ser att jag inte upptaderat på länge nu =) Sorry

Men i fredags så mötte vi Ystad-vännerna på överby och tog en fika. så söt tjej och vad stor hon blivit =) Sen gick vi och kikade lite i affärerna =) Efter det åkte jag och Melvin hem och laddade för att tvätta. Efter det åkte vi och hämtade Robban på sylte för att sen fortsätta tvätta. På kvällen åkte vi och lämnade sötnosen hos farmor och farfar. =) Hände väl inte så mycket mer sen =) Blev lite mys framför tv:n bara =) Sen natti natti  =)

Igår så var vi ju som sagt på Ullared. Och oj vad mycket vi fick shoppat. Riktigt roligt!  =) Men vi fick inte så mycket till Melvin. Fanns ju inte så mycket barnkläder. Men både jag och Robban fick lite kläder och sen blev det en massa krimskrams som vi handlade =) Och herregud va folk det var där igår. Trodde jag skulle få spader på alla människor som tror att dom är dom enda i hela världen. Jaja efter Ullared drog vi vidare till Ikea för att handla en matstol hem till farmor och farfar. då passade vi även på att äta på Ikea =).
Och efter det körde vi hem och lämnade av Johanna och Niklas för att sen åka ut till Överby. Där skulle vi handla en resesäng från farmor och farfar =) och även en overall som jag hittat till Melvin och det råkade bli 2 pyamaser till honom också =) Haha. Gullunge min. Sen äntligen skulle vi åka och hämta Melvin. =)

På kvällen igår så mös vi bara framför tv:n och spelade ltie alfapet =) Hihih
Nu ska jag kika barnprogram Hahahahah
Tjjohoho

Lille Fanny
'

Ullared =)


2 shoppingsugna tröttisar =)


En sån matstol fast i vitt fick han och en sån säng =)



Blev visst några påsar


Måste bara visa Melvins nya bäddset =) Skiiiit snyggt hihi

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Vilket fint bäddset =)

2008-10-05 @ 09:30:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Christina

grymt tufft bäddset. köpt i ullared? vad kosta det?

2008-10-05 @ 10:47:16
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Christina

Jo, det var billigt. faaan nu är jag avis. vill med dit.

2008-10-05 @ 11:02:26
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Mezzie

Åh sånt bäddset vill jag me ha till vår prins :-)

Halkade in här bara och lämnar ett spår ;-)

Ha en fin måndag!

2008-10-06 @ 11:18:45
URL: http://mamatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0