Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hemma igen

Det blev inte att dom tog upp båten idag. Får väl se när dom tänkt göra det då.
Men vi åkte iaf ut till överby för att köpa en skötväska. Och äntligen hittade vi en. Fick bli en babytravel, militärblå. Så den matchar vagnen. =) Vi hade även en sån väska till den gamla vagnen fast en svart och jag bara älskade den =) Jag gillar inte Emmaljungaväskorna om jag ska vara ärlig. Så jag blev faktiskt nöjd. Den var även mycket billigare än alla andra väskor =) Hihi.

När vi kom hem gjorde vi mat och passade på att städa lite medans maten stod på spisen =)
Nu sitter vi i soffan och myser samtidigt som vi kollar på polisskolan =) Melvin har visst somnat i pappas knä =)

Sen får vi väl se vad vi hittar på, men något blir det för att sitta hemma är ju inget roligt. Vi ska ju sitta hemma hela kvällen sen =) Med god hemmagjord pizza =) Hihi

Här fick Melvin sitta och lyssna på sin favvoskiva medans vi grejade


Denna väskan blev det

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Tack så mycket :D

2008-10-11 @ 22:40:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0