Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag morgon

Jag verkligen älskar lördag mornarna! Så härligt att gå upp och veta att man har HELA dagen med sin underbara familj.

Idag ska visst Farfar, Robban och farbror Markus och farbror Daniel ta upp båten. Härligt i detta fina väder =)
Samtidigt får jag och Melvin sitta hos farmor och kanske ta en kopp kaffe =) Hihi.
Sen när dom är klara blir det väl att sitta kvar där en stund så alla andra får en kopp kaffe =)) Efter dert är det väl tänkt att vi ska åka ut till överby och kolla efter en skötväska. Våran har ju varit sönder jätte länge nu och jag orkar inte gå och bära på den stora eländiga väskan vi har nu istället. Hoppas vi hittar någon snygg och bra =)
Jag har varit ute på tradera och det är så tråkgit för dom flest tar slut om veckor och det är grymt tråkigt. Och jag har äve missat tiden på några bra och det gjorde mig sur faktiskt. Hm. Men sen kommer ändå dom flesta upp i några hundralappar och då blir det ju nästan samma att köpa en helt ny. Hm jaja.

Ikväll ska vi leka pizzabagare =) Vi ska för första gången göra hemmagjord pizza =) Mumma vad gott =)

Nä nu ska vi göra oss iordning för att åka. Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0