Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag morgon

Och vi sitter och myser framför tv:n. (09.15)

Idag ska vi gå till Öppna förskolan hade vi tänkt. Det är ju alltid lika trevligt där och idag är det ju för unga föräldrar. Hoppas att min bror och Elina stannar och fikar idag.
Efter det har vi inget mer inplanerat och det är ju skönt, då blir det bara att sitta och mysa med familjen.

Åh nu längtar jag till söndag, för då ska vi nämnligen åka till Ullared =) Vad jag längtar. Och nu ska ju inte Robban med så det finns ingen som kan stoppa mitt shoppande hahaha. Nä då jag brukar faktiskt hålla in på köpen när Robban inte är med. Man vågar ju inget annat hahaha!!

Jag har precis haft den dagliga dusten med Melvin. Han skriker och skriker för att han är så himla övertrött. Han har nog skrikit oavbrutet i 1 timme. Men nu sover han äntligen gott, som tur är.

Det blir väl en kaffe med tant Johanna senare när Melvin vaknat. Hon ringde och frågade om vi var sugna på en kaffe.
Så vi får väl se om hon kommer hit eller vi dit =)
Tjing så länge

( Måste bara tillägga att jag tänker på min underbara syster i denna stund! Du kommer klara detta gumman. Jag och Melvin sitter och hejjar på dig. Önskar jag kunde göra allt bättre för dig!! Många många bamsekramar )

Min dreggelprins imorse


Nu sover han ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Moster/Syster Johanna

han är ju så undrbar...

du har redan gjort mycket för mig .

du och melvin fyller alla med glädje . =)

2008-10-20 @ 14:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0