Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Min duktiga kille ;)

Robban är så himla duktig. Han klarade lärlingsprovet =). Åh vad jag är glad för han skull. Och han hade till och med varit så duktig att han fått det bästa provresultatet någonsin. Vad jag är stolt över min kille. Hoppas Melvin får hans läshuvud =) Isåfall kommer det gå bra för Melvin i livet. =).  Så nu är Robert en riktig snickare, med högre lön!! Hihi!!

Idag har vi absolut nada på schemat. Eller jo, kika på desperate houswife och sen dammsuga. det är väl det enda =) Skönt med sånna dagar. Åh blir så sur, jag missade ju Desperate houswife premiären igår för att dom lagt den samma tid som Maria Vern. Typiskt, som tur är Maria Vern slut nästa vecka. =) Och idag är det Oskyldigt dömd på tv:n. Roligt att ha något att följa. Jag har aldrig innan gillat serier men dessa är faktiskt väldigt bra =).

Nu sitter min älsling brevid mig och kikar på barnkanalen =) Det gillar han, mycket färger som rör sig och mycket musik =)

Måste bara säga igen att jag är såå otroligt stolt över Robert. Är så glad att han är i mitt liv!!

Här sitter Melvin i soffan och myser framför barnkanalen =)


Han har även börjar greppa efter saker.


Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Du får gratta din man från oss då :)

2008-10-01 @ 15:44:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0