Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu var det kvällen!

Idag har dagen bara rusat förbi känns det som. Men vi har haft väldigt roligt =)))

Vi gick ju tillbaka till ÖF sen igen. Vi mötte Marie och hennes sötsnos och gick tillsammans. Idag var det nästan inga alls där. Bara vi och en till. Sen kom ju naturligtvis min bror och kusin Elina men dom stannade väl kanske bara en kvart eller nått. Tråkigt, men men. Jag satt iaf och lekte lite med William samtidigt som jag och Marie tjöta =)) Hihi
Hon tog en jädrans massa kort på min lille kille och alla blev jätte fina. Hon är nu så snäll och för över många till mig =) Dom har ju en RIKTIG kamera!!! =) Tiden gick riktigt fort idag och när vi satte oss och skulle ta en fika var kl redan halv 6 =) Men vi hann med en kort fika. Jaja sen var det dags att gå hem och vi åkte hem till farmor och farfar en stund.

Nää nu vet jag inte vad jag ska skriva mera =)
Ha en god kväll!
Tjiing

Marie är fotografen =)) Tack




Kusin Elina var på ÖF


Och även sötnosen William var ju med =)


Hos farfar är det alltid roligt =))))


Såhär går det när man inte sätter fast bordet till gungan =)


Min duktiga älskling kommer väl snart springa ifrån mamma =)


Åh just det ja, vi fick ju hem Nalle Puh paketet idag och där i fanns även denna braiga bok.
Här skriver man i allt från när han föddes till hans första tand och när han började gå osv. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

tyvärr är de så att man hör mest de som går fel..!

du får berätta sen hur de gick :! första matningen...

en sån bok har vi med. inte riktigt lika dan.. mina första år.. de e jätteroligt jag har fyllt i alla framsteg hon har gjort sen hon föddes..=)

ha de fint..

2008-10-14 @ 09:01:12
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: emily

Hahah ja fy fan va fula.

Ajemen det är Helen, Hahahaha!

2008-10-14 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0